شکول آبادشکول آباد.

اکثر شما حتما بازی معروف کندی کراش رو می شناسید و یا نام آن را شنیده اید. بازی Candy Crush Saga با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی توانسته به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی در سبک پازل شناخته بشه.

حالا بچه های تیم کلایدر گیمز سعی کرده اند، بازی مشابهی رو به زبان فارسی و  در قالب ۱۰۰ مرحله در اختیار کاربران ایرانی قرار بدهند. در ادامه با هم این بازی ایرانی رو بیشتر بررسی میکنیم.

 

به دنیای شکلات ها خوش آمدید

در منوی اصلی بازی یا نقشه بازی مراحل بازی قرار دارند که شما باید آنها رو یکی یکی طی کنید. همانطور که گفته شد در این بازی در حال حاضر ۱۰۰ مرحله با چالش های مختلف وجود داره. در هر مرحله ماموریت شما برای کسب امتیاز و بعضی از آیتم ها مانند ستاره واگذار میشه و باید سعی کنید ماموریت رو تمام کنید تا آن مرحله به پایان برسه.

در ابتدای هر مرحله هم میتوانید یکسری از آیتم های کمکی رو اگر مایل بودید، خریداری کنید. این آیتم ها در بعضی جاها خیلی به شما کمک میکنند تا مراحل رو سریعتر تمام کنید.

با شکلات ها جورچین بازی کن و برنده شو

در بازی شکول آباد باید سعی کنید شکلات های همرنگ رو به صورت سه تایی کنار هم قرار دهید و آنها رو حذف کنید و امیتاز کسب کنید. با حذف شکلات ها، شکلات های متنوع و با رنگ های مختلف از بالای صفحه ظاهر می شوند.

در بعضی مواقع شاید نتونید شکلات های همرنگ پیدا کنید و یکم کار برای شما دشوار بشه. در این مواقع میتونید از آیتم های کمکی مانند دینامیت، چوب جادویی و ابزار جابجایی استفاده کنید.

برای تهیه این آیتم ها هم باید به اندازی کافی فیروزه داشته باشید که میتونید آنها رو خریداری کنید.

در مجموعه بازی شکول آباد سعی کرده با گرافیک مناسب، افکت های صوتی جذاب و گیم پلی روان یک بازی سرگرم کننده رو روانه مارکت ها بکنه. امیدواریم که در نسخه آینده امکانات و مراحل بیشتری به بازی افزوده بشه و لذت بیشتری رو برای مخاطب به همراه بیاره. شما هم نظرات خودتون رو با ما و سازنده های بازی در میات بزارید :)