بانک بازی

بانک بازی برای ارایه انواع بازی های برتر به وجود آمده است. بانک بازی توسط دانش آموز احسان مه نمای اقدم ارایه و در حال پیشرفت است.

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

تکاور

تکاورتکاور.

تمام شهرهای اسیر در دستان تروریستها آزاد شده اند ولی نیروهای اعزامی از آزادسازی آخرین شهر، گرفتار در دستان آنها باز مانده اند. تکاور که معروفترین سرباز از گردان ضد تروریست بوده و به ممکن کننده غیر ممکنها معروف است برای نابودی آخرین پایگاه نیروهای داعشی اعزام میگردد. 

 

این داستان بازی جدید استودیو گونای به نام تکاور است که به تازگی در ۲۲ مرحله منتشر شده. استودیو گونای قبلا بازی های دلاور، جدل روی سرعت و خاک رو منتشر کرده و سابقه موفقی از خود دارد. خوب حالا بریم سراغ بازی!

موافقین ۱ مخالفین ۰
ehsan mahnoma

شکول آباد

شکول آبادشکول آباد.

اکثر شما حتما بازی معروف کندی کراش رو می شناسید و یا نام آن را شنیده اید. بازی Candy Crush Saga با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی توانسته به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی در سبک پازل شناخته بشه.

حالا بچه های تیم کلایدر گیمز سعی کرده اند، بازی مشابهی رو به زبان فارسی و  در قالب ۱۰۰ مرحله در اختیار کاربران ایرانی قرار بدهند. در ادامه با هم این بازی ایرانی رو بیشتر بررسی میکنیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰
ehsan mahnoma

اسطوره

اسطورهاسطوره.

اسطوره نام یک بازی ایرانیست که باید در آن با حل پازل ها به جنگ دیوها و هیولاهای شرور بروید و با نابودی آنها شاهزاده خانم رو از دست جادوگر سیاه نجات دهید. این بازی ساخت استودیوی بازی سازی میو گیمز می باشد که در کارنامه خود بازی های دیگری مانند فرماندهان، هزار سنگر و... رو هم دارد.

گیم پلی بازی بسیار ساده طراحی شده و در همان لحظات ابتدایی میتونید اون رو یاد بگیرید و شروع به بازی کردن کنید. در بازی اسطوره برای حل پازل ها با ۵ رنگ روبرو هستید:

موافقین ۱ مخالفین ۰
ehsan mahnoma