بانک بازی

بانک بازی برای ارایه انواع بازی های برتر به وجود آمده است. بانک بازی توسط دانش آموز احسان مه نمای اقدم ارایه و در حال پیشرفت است.

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

inbento

inbento.

استودیو Afterburn با بازی Inbento بازگشته و در کنار تریلر روز عرضه‌ی این اثر، آن را در فروشگاه‌های دیجیتالی مختلف در دسترس گیمرها قرار داده است.

استودیو Afterburn یک تیم کوچک است که به‌ساخت بازی‌های موبایلی می‌پردازد و سال گذشته بازی Golf Peaks، یک بازی کارتی باکیفیت و جذاب را تقدیم گیمرها کرد. تیم مذکور حالا در جریان آخرین اخبار بازی موبایل، با یک اثر جدید که Inbento نام دارد، بازگشته و یک بازی معمایی جذاب را برای سیستم‌‌عامل‌های اندروید و ios منتشر کرده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ehsan mahnoma

سایت ایپزو

اپیزو.

اپیزو یک سایت کوتاه کننده لینک و کوتاه کننده متن می باشد که شما می توانید از آن برای کسب درآمد از لینکها و  مطالب خود استفاده نمایید. در اپیزو نیاز نیست حتما فایلی را آپلود کنید شما می توانید از هر لینک یا متن مناسب بازدیدکنندگان خود، استفاده کرده و آنرا تبدیل به لینک اپیزو کرده و بین دوستانتان به اشتراک بگذارید.

موافقین ۱ مخالفین ۰
ehsan mahnoma

1:011

1:011

نخستین تریلر 1011 هر چند قسمت‌های زیادی از گیم‌ پلی را به نمایش نمی‌گذارد و همچنان این بخش کنجکاو برانگیز بازی را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد اما با این حال رازهای بیشتری از داستان سازنده 41148 را فاش می‌کند. پیش از آنکه صحبتی از تریلر کنیم، بد نیست ابتدا نگاهی به آن بیاندازید.

https://xip.li/qcpJPA

با توجه به نوشته‌های درون تریلر، به نظر بازی پیرامون فرقه‌ای مذهبی می‌چرخد که شخصیت اصلی نیز در گذشته عضو آن بوده است. با این وجود در اثر اتفاقی، او اعتقاد خود به فرقه را از دست می‌دهد. همچنین در بخشی از تریلر میله‌ای نمادگونه را می‌بینیم که به چشمان دختر داستان نزدیک می‌شود. این تصویر می‌تواند تئوری «کور بودن نقش اصلی» را تا حدودی اثبات کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰
ehsan mahnoma

فریپیک

فریپیک.

خب این یه سایته که من بیشتر ایکونها، وکتورها، تصاویر و کارکترهام رو میگیرم. بی انصافیه که اینجا معرفی نشه. خود سایت رایگانه و نیازی به عضویت نداره ولی عضو بشین تا امکانات بیشتری داشته باشین. سایت هزینش از طریق بنرهای گرافیکی سایتهای دیگه و از فروش اکانت ها تامین میشه و فرمت بیشتر فایلها psd هستش ولی تصاویرش اونقدر کیفیت بالا هستش که بشه با فتوشات برششون داد. این سایت رو از دست ندین:

  https://xip.li/aNuYWQ

موافقین ۱ مخالفین ۰
ehsan mahnoma

لینک کوتاه

        لینک کوتاه سایت

ضمن سلام،با اصلاع رسانی می رسانیم جهت اشتراک آدرس اینترنتی کانالمون توانید از آدرس زیر استفاده کنید:

https://xip.li/lhSF8Q

علاوه بر این لینک شما می توانید از مجموع انیمیشن های ماینکرافت در کانال مجموعه احسان در آپارات با لینک زیر تماشا کنید:

https://xip.li/QAfNpG

۰ نظر
ehsan mahnoma