پابجی

پابجی موبایل (PUBG Mobile) یکی از معروف ترین و هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی در دسته بندی هیجانی و سبک بقا (یا همان Battle Royale) بوده و نسخه ی رسمی بازی محبوب Player Unknown Battleground برای موبایل به حساب می آید. بازی پابجی توسط استودیوی Tencent ساخته شده و مخصوص کسانی است که دوست دارند یک بازی شوتر بتل رویال خوش ساخت را روی گوشی اندرویدی خود تجربه کنند. در PUBG Mobile شبیه به نسخه ی PC و کنسول شما بدون هیچ تجهیزاتی همراه با ۹۹ نفر دیگر در یک جزیره فرود می آیید و باید با جمع کردن سلاح و تجهیزات مختلف تلاش کنید تا آخرین فردی باشید که زنده می ماند.
‏  
‏ مهم ترین ویژگی پابجی موبایل، گیم پلی جذاب و اعتیادآور و گرافیک باکیفیت آن است. محیط پابجی موبایل کاملاً از روی نسخه ی کنسول و PC ساخته شده و تنها به دلیل ضعیف تر بودن پردازنده های موبایل نسبت به پردازنده های کنسول و PC کیفیت کمتری دارد. البته در مقایسه با دیگر بازی های اندرویدی پابجی موبایل از لحاظ گرافیک و طراحی محیط بازی یک سر و گردن بالاتر قرار می گیرد. بازی امکانات شخصی سازی به شدت متنوعی (از جمله انواع اسلحه، اسکین، لباس و…) داشته و طراحی اسلحه ها، کاراکترها، ماشین ها، خانه ها، لباس کاراکتر ها، محیط بازی و… با رعایت جزئیات و تا حد خوبی نزدیک به واقعیت انجام شده است. 
‏  

‏ برای برنده شدن در پابجی چه کنیم؟

‏اول از همه استراتژی داشته باشید. انواع مختلفی از اسلحه، تجهیزات و وسایل نقلیه در بازی وجود دارند که بسته به نیاز و سبک بازی می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر اهل نبرد های نزدیک و تن به تن هستید، ترکیب شاتگان و SMG توصیه می شود. اگر ترجیح می دهید تا خیلی درگیر نشوید و از دور حریفان را رصد کنید خوب است که یک مسلسل خودکار (Assault Rifle) به همراه یک اسنایپر یا اسلحه ای سبک تر را بردارید. مهم ترین مسئله این است که تایپ های مختلف اسلحه را بشناسید و با توجه به سبک بازی آن ها را انتخاب کنید!

‏ منطقه امن یا Safe Zone در پابجی بتل رویال چیست؟

در اکثر بازی های بتل رویال قسمتی از مپ وجود دارد که اگر خارج از آن باشید، به طور خودکار از خونتان کم شده و یا تاثیر شلیک حریفان روی خونتان بیشتر از حالت عادی حساب می شود. منطقه امن معمولاً به صورت یک دایره است که مرتباً کوچک تر می شود تا از این طریق احتمال روبرو شدن بازیکنان بیشتر شده و هیجان بازی بالاتر برود. پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید در مناطق دور افتاده فرود بیایید، این نکته را در نظر داشته باشید که به احتمال زیاد خارج از منطقه امن قرار می گیرید و احتمالاً به یک ماشین یا موتور نیاز خواهید داشت.
‏  

‏  
‏ پابجی موبایل بتل چه مودهایی برای بازی کردن دارد؟

پابجی موبایل در ابتدای انتشارش تنها مود بتل رویال را داشت. یعنی همان حالتی که ۱۰۰ نفر در یک جزیره هستند و در نهایت یک نفر یا یک تیم باقی می ماند. اما رفته رفته مودهای جدیدی هم به آن اضافه شد. تا زمان نوشته شدن این مطلب مودهای مختلفی در پابجی موبایل وجود دارد مثل:

‏ مود زامبی: این مود شبیه به همان مود بتل رویال است با این تفاوت که در شب زامبی ها هم به شما حمله می کنند و باید در برابر آن ها از خودتان دفاع کنید

‏ مود Arcade: در این مود به جای ۱۰۰ نفر افراد کمتری در مپ حضور دارند و در برخی موارد قابلیت Respawn هم گنجانده شده (یعنی بعد از مردن دوباره به بازی برمی گردید)

‏ مود War: این مود ترکیبی از بتل رویال و Deathmatch است. در این مود یک رقابت ۳۰ دقیقه ای بین تیم های چهارنفره صورت می گیرد و تیمی که امتیاز بیشتری کسب کند برنده آن دست خواهد بود. در این مود هم قابلیت Respawn گنجانده شده و درصورت مردن دوباره به بازی بر می گردید.

‏ مود Team Deathmatch: در این مود دو تیم پنج نفره در یک مپ کوچک با هم رقابت می کنند و هر تیمی که به حد نصاب امتیاز برسد برنده خواهد شدو در این مود هم قابلیت Respawn وجود دارد و درصورتی که کشته شوید، دوباره از پایگاه تیم خودتان به بازی بر می گردید.
‏ 

‏ ویژگی های مثبت پابجی موبایل:

‏ گرافیک باکیفیت بالا
‏ صداگذاری عالی و افکت های صوتی نزدیک به واقعیت
‏ محتوای به روز و آپدیت های منظم
‏ اسلحه های متنوع با طراحی پرجزئیات و نزدیک به واقعیت
‏ مودهای مختلف
‏ امکان بازی کردن آنلاین با بازیکنان دیگر
‏  

‏ویژگی‌های اصلی بازی پابجی (PUBG Mobile)، به عنوان بازی اکشن بسیار جذاب و پرطرفدار در سراسر دنیا که از روی نسخه ای که برای کنسول‌ها میباشد ساخته شده است، عبارتند از:

‏ ۱. نسخه رسمی بازی اصلی
‏ ۱۰۰ بازیکن برای برنده شدن در یک جزیره ۸x۸ فرود می آیند. بازیکنان باید حواسشان به اسلحه ها و وسایل خود باشد و با هر بازیکن دیگری رقابت کنند تا زمین آن ها را به دست آورند. آماده شید تا فرود بیاید، غارت کنید و هرکاری کنید تا آخرین نفر زنده باشید.

‏ ۲. کیفیت صوتی و گرافیکی فوق العاده

‏ یک تجربه بصری را با جزئیات خفن، جلوه های گیم پلی واقعی و یک نقشه گسترده HD خواهید داشت. احساس می کنید که در صحنه واقعی مبارزه هستید.
‏ ۳. اسلحه های واقعی

‏ زرادخانه مرگبار سلاح گرم، سلاح های غول پیکر و پرتاب بالستیک های واقعی به شما امکان می دهد که از دشمنان خود را به آتش بکشید.
‏ ۴. سفر با سبک جنگی

‏ فرماندهی وسایل نقلیه مختلفی از جمله اتومبیل، کامیون، موتور سیکلت و قایق را برای شکار دشمنان.
‏ ۵. تیم شدن با دوستان

‏ با دوستان خود در جنگ پیروز شوید. جنگ را با چت صوتی برنامه ریزی کنید و یه کمین واقعی بسازید.
‏ ۶. بازی جوانمردانه

‏ مکانیزم های قوی ضد تقلب در بازی امکان بازی عادلانه برای همه بازیکنان را فراهم کرده است.
‏  
‏ این فقط یک بازی نیست. یک نبرد رویایی است.

‏‏نکته: برای بازی یک اینترنت خوب و اندروید 5.1.1 به بالا و حداقل ۲ گیگ رم نیاز دارید.


[ همین حالا بازی پابجی را از مایکت نصب کنید و تجارب خود از بازی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، برای اینکار دکمه صورتی رنگ را لمس کنید. ]

ویژگی های آپدیت جدید pubg mobile  (بسیار مهم بروزرسانی شهریور 2020)

آپدیت جدید پابجی موبایل منتشر شد و یک فصل دیگر(فصل پانزدهم) به این عنوان موفق که توسط تنسنت برای تلفن های همراه  توسعه داده شده، اضافه شد.

این آپدیت ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه میکند و تنسنت اعلام کرده که سرورهای بازی برای انتشار آپدیت، آفلاین نخواهند شد و بازیکنان نگران این مسئله نباشند.

این به روزرسانی جدید PUBG MOBILE ویژگی های شگفت انگیزی را در این فصل پدید می آورد و ظاهرا تنسنت تصمیم گرفته که بازی را به سمت واقع گرایی بیشتر پیش ببرد.

آپدیت جدید  به بازیکنان اجازه میدهد که از سخت افزار تلفن ها و تبلت هایشان بهتر استفاده کنند و بتوانند نرخ تازه سازی صفحه نمایش را در حالت 90 هرتز تجربه کنند، این نرخ تازه سازی به بازیکنان اجازه میدهد که کندی کمتری داشته باشند.

نسخه جدید پابجی موبایل نقشه جدید Erangel  را به بازی اضافه میکند، بازی از نظر گرافیکی بهبود فراوانی داشته و بافت های شخصیت های بازی تغییراتی داشته اند و واقع گرایانه تر به نظر میرسند، ساختمان ها و زمین در بازی از نظر گرافیکی متحول شده اند که نسبت به گذشته زیباتر به نظر میرسند.

علاوه بر اینها نور پردازی بازی، انیمیشن های شخصیت ها و محیط در داخل بازی تغییراتی داشته است

اگر از بازیکنان قدیمی پابجی موبایل باشید میدانید که مودهای Payload و EvoGround خیلی وقت است که تغییرات اساسی به خود ندیده اند، در آپدیت جدید پابجی موبایل این دو مود دچار تغییراتی میشود و تعدادی جنگ افزار به این حالت ها اضافه خواهند شد.

در مود Payload شاهد اضافه شدن یک هلیکوپتر جنگی جدید، برج های ارتباطی پیشرفته تر و تعدادی جنگ افزار دیگر خواهیم بود، وسیله های نقلیه مختلفی هم به بازی اضافه خواهند شد که نبردهای بازی را کمی سریعتر میکنند.
سایر تغییرات آپدیت جدید pubg mobile به پیشرفت در نبردها، بهبود انیمیشن های میدان جنگ و به روز رسانی Cheer Park باز میگردد.


پابجی موبایل همچنان مسیر روبه پیشرفتی دارد و با آپدیت جدید خود میتواند بازیکنان زیادی را به میدان نبرد بکشاند.

 

رویال پس (Royale Pass) در پابجی چیست؟

در بازی پابجی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان رویال پس وجود دارد. در هر فصل از بازی پابجی بازی ماموریت هایی را در این قسمت مشخص می کند که با انجام دادن آن ها می توانید امتیاز و یا آیتم هایی مثل لباس ها و اسلحه های جدید و خاص دریافت کنید. مثلاً اگر در ازای انجام دادن کارهایی مثل «کشتن ۲۰ نفر به صورت هدشات» یا «۱۰ بار فرود آمدن در محلی خاص» امتیاز دریافت می کنید و می توانید با خرج کردن این امتیازات آیتم ها را دریافت کنید. طبیعی است که هرچقدر این آیتم ها خاص تر و ویژه تر باشند، امتیاز مورد نیاز برای دریافت آن ها نیز بیشتر می شود.

آیا پابجی موبایل نیاز به فایل‌های دیتا دارد؟

بله. از آن جایی که این بازی محتوای بسیار متنوع، محیط های مختلف و وسیع به همراه گرافیک و صداگذاری با کیفیتی دارد، حجم زیادی هم داشته و علاوه بر فایل نصبی باید دیتای آن را هم نصب کنید. با دانلود پابجی موبایل از مایکت، دیتای این بازی نیز به صورت خودکار دانلود و روی گوشی شما نصب می‌شود. به دلیل محدودیت‌های دسترسی به گوگل‌پلی، دانلود بازی پابجی با دیتا از طریق مایکت برای کاربران موبایل‌های اندرویدی آسان‌تر است؛ همچنین ترافیک شما در دانلود هر برنامه یا بازی از مایکت به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.

‏چگونه در پابجی تفنگ های بهتری پیدا کنیم؟

قبل از هر چیز باید نقشه بازی و محله های مختلف آن را بشناسید. سلاح ها و تجهیزات در نواحی مختلف پخش شده اند و این که کجاها اسلحه های باکیفیت تری وجود دارد را با تجربه کردن و گشت و گذار در محیط بازی می توانید پیدا کنید. کافی است چند دستی را بدون حساسیت روی برنده شدن و صرفاً با هدف شناختن محله های مختلف بازی کنید یا گر حوصله گشت زدن را ندارید، از ما نشنیده بگیرید که مثلاً در مپ Erangel در مناطق School، Military Base، Georgopol و Bunker می توانید سلاح ها و تجهیزات خفنی پیدا کنید!

آپدیت جدید pubg mobile را از کجا دریافت کنیم؟

همیشه میتوانید این بروزرسانی را از مایکت دانلود و نصب کنید.

فصل جدید پابجی موبایل از چه زمانی آغاز خواهد شد؟

فصل جدید پابجی موبایل (فصل پانزدهم)  از روز 14 سپتامبر (24 شهریور ماه) آغاز خواهد شد، این به روز رسانی جدید تغییراتی را در سایر نقشه های بازی داشته و در نقشه Livik هم یک سلاح جدید نیمه خودکار درون نقشه اضافه شده که کاربران میتوانند با کمی تلاش آن را بدست آورند.

‏‏عصر جدید - بازسازی معدن و زندان ، بازسازی Mylta Power ، به روزرسانی سازه های ساختمان و افزودن سنگرهای جدید! در حالت جدید Erangel کاوش کنید! NEW UX رابط کاربری و تجربیات تعاملی را برای گسترش فضای پخش کننده ، امکان جابجایی روان بین لابی ها و اطمینان از سبک شیک تعمیرات اساسی می کند. NEW TECHNOLOGY گرافیک بهتر و گیم پلی روانتر. در حال حاضر ماجراجویی جدیدی را آغاز کنید!

برگرفته شده از مایکت