تکاورتکاور.

تمام شهرهای اسیر در دستان تروریستها آزاد شده اند ولی نیروهای اعزامی از آزادسازی آخرین شهر، گرفتار در دستان آنها باز مانده اند. تکاور که معروفترین سرباز از گردان ضد تروریست بوده و به ممکن کننده غیر ممکنها معروف است برای نابودی آخرین پایگاه نیروهای داعشی اعزام میگردد. 

 

این داستان بازی جدید استودیو گونای به نام تکاور است که به تازگی در ۲۲ مرحله منتشر شده. استودیو گونای قبلا بازی های دلاور، جدل روی سرعت و خاک رو منتشر کرده و سابقه موفقی از خود دارد. خوب حالا بریم سراغ بازی!

 

پر قدرت به جلو حرکت کنید

تکاور یک بازی پلت فرمر و اکشن است که باید سعی کنید با استفاده از سلاح های خود، دشمنان را نابود کنید. در ابتدای بازی دو سلاح مختلف مانند چاقو و اسلحله به شما داده می شود که باید سعی کنید با استفاده از آنها به پیشروی خود ادامه دهید و داعشی ها رو از سر راه خود بردارید.

به ازای نابود کردن هر دشمن، یک سکه دریافت می کنید که با جمع آوری این سکه ها میتونید سلاح های خود رو تقویت کنید و یا سلاح های جدید خریداری کنید.

در طول مراحل یک سری اجسام هم مانند جعبه، مجسمه، کپسول های گاز هم قرار دارند که با نابود کردن آنها سکه بدست میاورید. پس حواستون باشه و کمی بیشتر کنجکاو باشید.

بازی تکاور به مرحله های خطی تقسیم شده که در پایان هر مرحله، با از بین بردن boss های آن، وارد مرحله جدید می شوید. در مراحل بالاتر، boss های جذاب تر و قوی تری وارد میدان می شوند و کمی کار را برای شما سخت تر میکنند اما پیشرفت بازی روند خیلی آهسته ای دارد و شاید کمی حوصله گیمر رو سر ببرد.

با چاقو داعشی ها را تکه تکه کنید

هنگامی که تعداد دشمنان زیاد می شود با نزدیک شدن به دشمنان و با چاقو می توانید خیلی سریعتر آنها رو از بین ببرید. پس در مواقعی که با boss ها روبرو می شوید سعی کنید با اینکار از جان خود بیشتر محافظت کنید و داعشی ها رو سریعتر از بین ببرید.

بازی تکاور دارای گرافیک ۳ بعدی فانتزی همراه با انیمیشن های جذاب است و افکت های بصری خوبی هم در آن دیده می شود. اگر در رابط کاربری هم حوصله بیشتری هم خرج میشد قطعا محیط جذاب تری را تجربه میکردیم.

هوش مصنوعی دشمنان هم نسبتا خوب پیاده سازی شده و رفتارهای خوبی از خود نشان می دهند.

 

لباس و سلاح دلخواه را انتخاب کنید

در فروشگاه بازی میتونید چاقو و اسلحه خود رو تقویت و یا تعویض کنید. البته باید سکه و الماس کافی برای این کار داشته باشد که میتونید در حین بازی آنها رو کسب کنید و یا خریداری کنید.

سکه و الماس رایگان کسب کنید

۴ راه برای کسب سکه رایگان در بازی تکاور وجود دارد که با انجام هر کدام از آنها ۵۰ سکه و ۲ الماس رایگان کسب میکنید:

  • به بازی امتیاز دهید
  • اینستاگرام بازی را فالو کنید
  • توییتر بازی را فالو کنید
  • و یا صفحه فیسبوک بازی را دنبال کنید.

پیشروی کنید و در لیگ ها رقابت کنید

این امکان هم برای شما فراهم شده که بتونید با دوستان و یا سایر افراد رقابت کنید و در لیگ های مختلف خود را محک بزنید. برای اینکه بتونید در لیگ ها شرکت کنید حتما باید ثبت نام کنید و  همچنین ۵ مرحله از بازی رو طی کرده باشید. در سایت uniteplay.com هم میتونید وضعیت خود رو در لیگ های مختلف بهتر بررسی کنید.

در مجموع بازی تکاور سعی کرده با یک داستان ملی و خارج از هر گونه پیچیدگی یک بازی اکشن پلتفرمر را در اختیار کاربرها قرار دهد. امیدواریم در نسخه های بعدی این بازی امکانات و مراحل جدید به بازی افزوده شود. شما هم تجربه خود رو از این بازی ایرانی با ما به اشتراک بگذارید :)